ارز دیجیتال

درخشش دومین رمز ارز بازار؛ شیبا اینو طعمه‌ نهنگ ها شد

به گزارش دیلی اکسچنج؛ علاقه نهنگ‌ها به دومین میم کوین بزرگ بازار پس از آن افزایش یافته که صرافی رمزارزی Bitstamp به کاربران ایالات متحده اجازه داده است تا شیبا را در قالب دو جفت SHIB/USD و SHIB/EUR معامله کنند.

به گزارش پلتفرم Etherscan.io، یک نهنگ ناشناس که به‌تازگی متولد شده، در اولین تراکنش خود ۱۱۹٫۳۸۴ میلیارد توکن شیبا اینو (SHIB) را به ارزش تقریبی ۱٫۲۴ میلیون دلار، خریداری کرد.

این دومین نهنگ جدیدی است که در عرض یک هفته نسبت به خرید مقادیر هنگفت شیبا اقدام می‌کند. همان‌طور که در اخبار قبلی گزارش شد، یک نهنگ تازه متولدشده دیگر نیز در اولین معامله خود، ۳٫۳۶ تریلیون SHIB خریداری کرد.

علاوه بر این، تیم شیبا به‌تازگی از به‌روزرسانی بزرگ جدیدی برای متاورس خود رونمایی کرده و کانسپت یک مرکز جدید به نام Dunes (تپه‌های شنی) را منتشر کرده است.

طبق گزارش‌ها، برای طراحی این کانسپت از تپه‌‌ها، واحه‌ها، اهرام مصر، پارک ملی تپه‌‌های شنی بزرگ در کلرادو، آسمان‌خراش‌های دبی و دیگر مناظر دیدنی جهان، الهام گرفته شده است.

به نظر می‌رسد که همه این عوامل دست به دست هم داده و به ارز دیجیتال شیبا کمک کرده‌اند تا سطح مقاومت کلیدی خود در ۰٫۰۰۰۰۱۰۲ دلار را پشت سر بگذارد. شیبا از تاریخ ۱۸ اکتبر، پایین‌تر از این سطح معامله می‌شد.

در زمان نگارش این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۰۵ دلار معامله می‌شود که بیش از ۵ درصد رشد نسبت به روز گذشته دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *