ارز دیجیتال

رشد بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت ریپل بعد از سقوط های پیاپی؛ علت محبوبیت این رمزارز چیست؟

به گزارش دیلی اکسچنج؛ بررسی بازار ارز دیجیتال حاکی از افزایش قیمت ریپل بعد از سقوط های پیاپی و محبوبیت این رمز ارز در میان معامله گران بوده است.

ریپل در روزهای اخیر، شاهد رشد تمایل معامله‌گران به خود بوده است؛ چرا که طی ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات این رمز ارز ۱۱۱ درصد رشد کرده است. با وجود سناریوی فعلی بازار، چند رمز ارز عملکرد قیمتی نزولی از خود نشان دادند و افت حجم معاملات را به خود دیدند.

ریزش اخیر FTX و به دنبال آن، هک شدن این صرافی، امواجی منفی در کل صنعت ارزهای دیجیتال رقم زد. چند رمز ارز، از جمله ریپل، سقوط کردند.

به مدت سه روز متوالی، ریپل افت کرد و به سطح قیمت ۰.۳۵۸ دلار رسید، سطحی که از آن، کمی به سمت بالا بازگشت. در این لحظه، ریپل با افتی ۲ درصدی در شبانه روز گذشته، در سطح قیمت ۰.۳۴۷ دلار قرار دارد. بالاترین سطح قیمت امروز برای ریپل، حدود ۰.۳۵۸ دلار بوده است.

به احتمال زیاد، رشد حجم معاملات ریپل، بر اثر تمایل سرمایه گذاران به خرید ریپل در افت قیمت اخیر خود بوده است. احتمالا معامله‌گران برای بهره‌وری از فرصت ارائه شده توسط نوسانات اخیر ریپل، هجوم آورده‌اند. هرچند، برخی از ناظران بازار باور دارند که مجموع واحدهای معامله شده در بین خریداران و فروشندگان، یا حجم معاملات، معیاری غیر قابل اطمینان برای تعیین تمایل سرمایه گذاران است.

صرافی رمز ارز برجسته‌ی بایننس، بخش بزرگی از این حجم معاملات را در دست داشته است.

با توجه به داده‌های سایت CoinGecko، طی هفت روز گذشته، ریپل شاهد افت ارزش خود بوده است و حدود ۲۶ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است. در عین حال، طی یک هفته اخیر، این رمز ارز در محدوده قیمتی ۰.۳۲۰۳ دلار تا ۰.۴۶۶۸ دلار قرار داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *