ارز دیجیتال

هشدار مدیر بایننس به سرمایه گذاران ارز دیجیتال

به گزارش دیلی اکسچنج؛ مدیرعامل صرافی بایننس، چانگ پنگ ژائو، در برنامه جدید توییتری این صرافی، توصیه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری در بازار رمزارز‌ها در شرایط فعلی بیان کرده است.

مدیرعامل صرافی بزرگ بایننس، چانگ پنگ ژائو، به فعالان و سرمایه‌گذاران بازار توصیه‌هایی در وضعیت غیرقابل پیش‌بینی فعلی بازار رمزارز کرده است. گفتنی است، به دلیل ورشکستگی صرافی FTX و تاثیر آن بر قیمت‌ رمزارز‌های مختلف، بازار کریپتو طی دو هفته اخیر، فضای متشنجی را تجربه کرد.

ژائو ابتدا به کاربران و معامله‌گران تازه‌کار و مبتدی در بازار رمزارز توصیه کرد که از معامله در روز‌های فعلی خودداری کنند. دلیل این توصیه، فضای بسیار نوسانی و غیرقابل پیش‌بینی بازار کریپتو در دو هفته‌ی اخیر بوده که یکی از دلایل آن، ورشکستگی صرافی FTX است.

چانگ پنگ ژائو در برنامه‌ توتیتری صرافی بایننس درباره این مسئله گفت:« اگر قرار است پولی که امروز در رمزارز‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنید را هفته بعد یا ماه بعدی در زندگی‌تان استفاده کنید، سرمایه‌گذاری‌تان تصمیم اشتباهی است. اگر پولی در دسترس دارید که تا چند سال آینده به آن نیاز ندارید، می‌توانید آن را در رمزارز‌ها سرمایه‌گذاری کنید.»

ژائو در ادامه برنامه پرسش و پاسخ توییتری خود توصیه‌ای به ریسک‌پذیر‌های بازار ارزهای دیجیتال نیز کرد. مدیرعامل بایننس گفت:« اگر شما با تجربه، با اعتماد به نفس و توانایی ریسک‌پذیری بالایی دارید، پیشنهاد من به شما در این بازه زمانی هولد (hold) دارایی‌های رمزارزیتان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *