ارز دیجیتال

مایکل سیلور: منتظر پامپ قیمت بیت کوین بعد از سقوط FTX باشید

به گزارش دیلی اکسچنج؛ مایکل سیلور، مدیر عامل سابق Microstrategy معتقد است که پیامدهای FTX در واقع می‌تواند به نفع بیت‌کوین باشد و باعث رشد بیشتر صنعت کریپتو شود.

مایکل سیلور هفته گذشته در گفتگویی با CNBC بیان کرد که تلاطم و نوسانات بازار به نفع بیت‌کوین و گروهی از کوین‌های دیگر بازار خواهد بود. زیرا این واقعه هزاران ارز دیجیتال بی‌ارزش را از بین می‌برد.

مایکل سیلور استدلال کرد که این صرافی در نتیجه عدم شفافیت در مسائل مالی شکست خورده است. به گفته سیلور، اگر یک شرکت دارایی‌های ارزهای دیجیتال را در اختیار داشته باشد، این دارایی‌ها نباید جابجایی غیر شفاف داشته باشد.

سیلور همچنین هشدار داد که تحولات اخیر در مورد FTX مطمئناً بررسی نظارتی بیشتری را به بازار جلب خواهد کرد. با این حال، وی افزود که اگر تنظیم‌کننده‌ها در پاسخ به انفجار FTX بیش از حد تهاجمی عمل کنند، به صنعت کریپتو آسیب می‌رسانند.

مایکل سیلور با اشاره به این نکته که این مسئله قطعاً تنظیم‌کننده‌ها را تقویت و مداخله آنها را تسریع خواهد کرد، گفت: لازم است که تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده به وضوح نحوه انطباق فعالیت‌های کریپتو را مشخص کنند.

همانطور که گزارش شد، FTX در اواخر هفته گذشته اعلام ورشکستگی کرد. شایان ذکر است، FTX US، بازوی ایالات متحده صرافی رمزارز، نیز برخلاف ادعای مدیر عامل سابق مبنی بر خوب بودن شرایط صرافی ایالات متحده، در جریان رسیدگی تنظیم‌کننده‌ها قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *