ارز دیجیتالویژه

بلاتکلیفی در بازار رمزارز ادامه دارد؛ پیش بینی و تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم در خرداد ۱۴۰۲ 

به گزارش دیلی اکسچنج؛ مزمان با تداوم روند ضعیف بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال همچنان در سطح ۲۶ هزار و ۸۰۰ دلار در نوسان است.

بیت کوین (BTC)، در حال حاضر تحت فشار نزولی قرار دارد زیرا قیمت این ارز دیجیتال برای عبور از سطح ۲۷ هزار دلار، شتاب کافی را ندارد.

در ساعات اولیه صبح شنبه، بیت کوین و اتریوم شاهد کاهش ارزش بودند و به ترتیب به زیر سطوح ۲۷ هزار و یک هزار و ۸۰۰ دلار سقوط کردند.

با این حال، قیمت بیت کوین تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله بحث‌های جاری در مورد میزان سقف بدهی، عدم قطعیت‌های نظارتی و قدرت گرفتن دلار آمریکا قرار دارد.

این تحولات منفی به طور قابل توجهی بر احساسات کلی بازار تأثیر گذاشته است. به‌طور مشابه، اتریوم (ETH) نیز تحت تأثیر این شرایط بازار قرار گرفته است که منجر به کاهش قیمت آن در کنار بیت کوین شده است.

بلاتکلیفی در بازار رمزارز ادامه دارد؛ پیش بینی و تحلیل قیمت بیت کوین و اتریوم در خرداد 1402 

پیش بینی قیمت بیت کوین خرداد ۱۴۰۲

قیمت فعلی این ارز دیجیتال ۲۶ هزار و ۸۷۰ دلار و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰.۱ میلیارد دلار بوده است. بیت کوین در این مدت ۰.۰۴ درصد افزایش را تجربه کرده است. این ارز دیجیتال با ارزش بازار زنده ۵۲۱.۶ میلیارد دلار، جایگاه اول را در CoinMarketCap دارد.

عرضه بیت کوین در گردش ۱۹,۳۷۸,۵۳۱ کوین BTC  است و همچنین حداکثر عرضه آن ۲۱ میلیون کوین است. بیت کوین در حال حاضر با مقاومتی در سطح ۲۷ هزار و ۲۰۰ دلار مواجه است و صعود کامل قیمت به بالای این سطح می‌تواند قیمت بیت کوین را به ۲۷ هزار و ۷۰۰ دلار برساند.

وجود یک الگوی double top حمایت مضاعفی را در این سطح مهم فراهم می‌کند. گفتنی است، پیشروی قیمت تا سطح ۲۷۷۰۰ دلار به طور بالقوه می‌تواند قسمت را حتی به سطح ۲۸ هزار و ۲۰۰ دلار افزایش دهد.

از جنبه نزولی روند، این ارز دیجیتال حمایت مهمی در سطح ۲۶ هزار و ۶۰۰ دلار پیدا کرده و شکست آن به زیر این سطح می‌تواند به‌طور بالقوه منجر به کاهش قیمت تا سطح ۲۶ هزار و ۲۰۰ دلار شود.

شاخص قدرت نسبی (RSI) و اندیکاتور (MACD)، دو شاخص فنی مهم بازار، در حال حاضر وضعیت خنثی و متمایل به اشباع فروش در بازار را نشان می‌دهند.

قیمت این ارز دیجیتال با نوسان در بالا و پایین‌تر از میانگین متحرک‌نمایی ۵۰ روزه، سعی در تثبیت روند و شکل‌دهی به آن را دارد.

اگر قیمت این ارز دیجیتال بالاتر از این سطح باقی بماند، قیمت می‌تواند به سمت اهداف بالاتر حرکت خود را آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *