ارز دیجیتال

رکوردشکنی دوباره قیمت رمزارزها؛ ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال از ۱ تریلیون دلار فراتر رفت

به گزارش دیلی اکسچنج؛ بازار رمزارز در روزهای گذشته شاهد رکوردشکنی دوباره بود و زش کل بازار ارزهای دیجیتال از ۱ تریلیون دلار فراتر رفت.

پیش از این، تیم Santiment انباشت بیت کوین توسط این گروه از هولدرها را دلیل افزایش اخیر قیمت بیت کوین تا ۲۱ هزار دلار اعلام کرده بود.

علاوه بر این، رشد اخیر قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال را می‌توان به انتشار داده‌های خوش‌بینانه تورم در ایالات متحده نیز نسبت داد. به گفته کارشناسان، با کاهش تورم، فدرال رزرو ممکن است آماده توقف افزایش نرخ بهره باشد.

جای هیچ تعجبی نیست که اکثر ارزهای دیجیتال بازار نیز با تقلید از آخرین پرایس اکشن بیت کوین، رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. برای مثال، در ۲۴ ساعت گذشته، رمزارزهایی مانند اتریوم (ETH)، ریپل (XRP)، کاردانو (ADA)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، به ترتیب ۶٫۸۵ درصد، ۶ درصد، ۸٫۶ درصد، ۸٫۲ درصد و ۸ درصد رشد قیمتی داشته‌اند.

در نتیجه، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز با یک رشد ۶٫۵ درصدی نسبت به روز گذشته، بار دیگر به بالای ۱ تریلیون دلار افزایش یافته و به ۱٫۰۴ تریلیون دلار رسیده است. همزمان با این موضوع، حجم معاملات ارزهای دیجیتال نیز ۴۳ درصد افزایش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *