ارز دیجیتال

خبر مهم برای تریدر ها؛ ۴ ارز دیجیتال که این هفته پرواز می کنند!

به گزارش دیلی اکسچنج؛ داده‌های بازار نشان می‌دهند که میانگین صنعتی داوجونز برای سومین هفته متوالی سقوط کرد، اما قیمت بیت کوین راه خود را جدا کرده و اکنون در مسیر نزدیک شدن به مقاومت بالاسری قوی در ۲۵،۲۱۱ دلار قرار دارد.

به گزارش سایت کوین تلگراف، پس از بازگشت بیت کوین از سطوح پایین، تحلیل‌گران در مورد حرکت بعدی آن اختلاف نظر دارند. برخی از معامله‌گران بر این باورند که رالی فعلی بیت کوین یک بار دیگر کاهش خواهد یافت، در حالی که برخی دیگر انتظار دارند این حرکت رو به بالا ادامه داشته باشد و فاز صعودی جدیدی را آغاز کند.

در حال حاضر، بیت کوین در نزدیکی مقاومت بالاسری قوی ۲۵،۲۱۱ دلار معامله می‌شود. محدوده کوچک معاملات در روزهای ۱۸ و ۱۹ فوریه نشان می‌دهد که گاوها عجله‌ای برای برداشت سود ندارند و خرس‌ها هم نسبت به معاملات شورت در سطوح فعلی محتاط هستند.

رمزارز وی چِین نیز آزمایش مجدد خط روند نزولی را با موفقیت انجام داد و پس از آن، به بالاتر از مقاومت بالاسری صعود کرد که نشان می‌دهد خرس‌ها ممکن است قدرت خود را از دست بدهند.

همچنین در چند روز گذشته، قیمت راکت پول یک روند صعودی داشته است. قیمت این رمزارز در طول پولبک‌ها به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۴۵ دلار) نرسیده که نشان‌دهنده تقاضای قوی برای خرید در سطوح پایین‌تر است.

اما در حالی که قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال بسیار پایین‌تر از اوج تاریخی خود قرار دارد، توکن صرافی اوکی‌ایکس در چند روز گذشته به طور مداوم به بالاترین سطح تاریخی جدید رسیده است. هر دارایی که به بالاترین سطح تاریخی خود برسد، دارای قدرت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *