ارز دیجیتال

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت کاردانو در بازار پرنوسان رمزارز اسفند ۱۴۰۱

به گزارش دیلی اکسچنج؛ در سه هفته گذشته، قیمت کوین کاردانو شاهد یک روند نزولی بوده و بعد از کاهش قیمتی به محدوده ۶۱.۸ فیبوناچی اصلاحی رسیده است.

آخرین افزایش قیمت برای کاردانو باعث رسیدن قیمت این ارز به مقاومت ۰.۴۲ دلاری شده بود. در حال حاضر، قیمت با ۲۷.۵ درصد سقوط از سطح مذکور در محدوده قیمتی ۰.۳۰۶ دلار معامله می‌شود.

با توجه به این‌که قیمت زیر میانگین متحرک‌های ۱۰۰ و ۲۰۰ روز حرکت می‌کند، احتمال کاهش قیمت کاردانو به سطوح پایین‌تر وجود دارد.

در این میان، رد قیمت در کندل روزانه در ناحیه حمایت ۰.۳ دلاری نشان‌دهنده این است‌ که قیمت کاردانو شاهد یک افزایش قیمت موقت خواهد بود. از طرفی، قطع شدن میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه توسط میانگین متحرک ۵۰ روزه می‌تواند افزایش فشار فروش در بازار را بیشتر کند.

تکمیل شدن الگوی معکوس V شکل می‌تواند قیمت کوین کاردانو را به تدریج کاهش دهد و تمام رشد قیمتی به دست آمده در ماه ژانویه را اصلاح کند.

طی چند هفته گذشته، بازار کریپتو با توجه به اخبار منفی منتشرشده، از جمله بحران بانک‌های حامی صنعت رمزارز مانند سیلورگیت و سیلیکون‌ولی و اخیراً کاهش ارزش استیبل کوین‌هایی مانند USDC، DAI، USDD افزایش فروش را تجربه می‌کند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت کاردانو در ناحیه قیمتی ۰.۳۰۶ دلار با ۳ درصد کاهش در چارت روزانه، معامله می‌شود. رد قیمت در کندل‌های روزانه در ناحیه حمایتی ۰.۳ دلار و سطح مهم ۶۱.۸ فیبوناچی اصلاحی نشان می‌دهد که سفارش‎های زیادی از سمت خریداران در این حمایت انباشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *