ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت آپتوس در سال ۲۰۲۳؛ چطور رمزارز آپتوس را بخریم؟

به گزارش دیلی اکسچنج؛ ارز دیجیتال آپتوس به کمک فناوری‌های جدیدی مثل موتور اجرای موازی، سرعت پردازش تراکنش‌ها را تا حد زیادی ارتقا داده است. تیم توسعه این پروژه تجارب زیادی در حوزه بلاکچین دارد. صرافی‌های مشهوری نیز این ارز دیجیتال را لیست کرده‌اند.

روند رشد قیمت و جذب سرمایه رمزارز آپتوس نشان می‌دهد امیدواری زیادی به این پروژه در بین فعالان کریپتوکارنسی وجود دارد. احتمالاً در سال‌های آینده شاهد توسعه پروژه‌های زیادی در شبکه آپتوس خواهیم بود.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت ارز دیجیتال آپتوس حدود ۱۱.۴ دلار است. این ارز دیجیتال بین ۵۰ رمزارز برتر از نظر ارزش بازار (Market Cap) قرار دارد. در حال حاضر ۱۷۷,۳۰۵,۸۴۶ توکن APT‌ در گردش است که حدود ۲ میلیارد دلار ارزش دارد.

در هفته‌های اخیر نمودار قیمت آپتوس دارای نشانه‌های مثبتی بوده است. در یک ماه گذشته با رشد قیمت‌ها در بازار رمزارزها، ارزش ارز دیجیتال آپتوس نیز حدود ۱۳ درصد افزایش یافته است.

انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳، قیمت این ارز دیجیتال تا ۲۲.۲۵ دلار هم پیش برود. طبق داده‌های changelly.com، میانگین قیمت این رمزارز در سال ۲۰۲۳ حدود ۱۹.۲ دلار خواهد بود. البته تمام این پیش‌بینی‌ها وابستگی زیادی به روند بازار و همچنین نوسان‌های بیت کوین خواهد داشت.

سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها می‌توانند از طریق پلتفرم‌های گوناگونی برای خرید رمزارز Aptos اقدام کنند. صرافی بایننس (Binance) در اکتبر ۲۰۲۲ ارز دیجیتال آپتوس را لیست کرد. در حال حاضر جفت‌ارزهای APT/BTC، APT/BUSD و APT/BNB در این صرافی قابل معامله است. کوین بیس (CoinBase)، اوکی‌اکس (OKEx) و دیجی فینکس (DigiFinix) دیگر صرافی‌هایی هستند که توکن APT را لیست کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *