ارز دیجیتال

تاثیر مرج اتریوم بر قیمت این ارز دیجیتال ۲۴ شهریور ۱۴۰۱

به گزارش دیلی اکسچنج؛ ادغام شبکه اتریوم ، یکی از مهمترین اتفاقات جهان ارز دیجیتال امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ انجام شد و باید دید این اتفاق چه تاثیری بر قیمت این ارز دیجیتال داشته است.

بالاخره بازنگری گسترده اتریوم معروف به ادغام اتفاق افتاد و ماشین‌های دیجیتال را در هسته دومین ارز دیجیتال بزرگ به سیستمی بسیار کارآمدتر پس از سال‌ها توسعه و تاخیر منتقل کرد.

به طور کلی، ادغام مزایای اقتصادی زیادی برای دارندگان اتر دارد که باعث حرکت فعلی آن می شود. اینها باعث امنیت بیشتر می شوند و در عین حال شبکه را دوستدار محیط زیست می کنند. در نهایت، این پایه‌ای را برای یکی از مورد انتظارترین کاتالیزورهای داخلی ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کند، حتی اگر شرایط خارجی ممکن است بر این نقطه عطف تأثیر بگذارد.

 از تاثیرات این اتفاق این بوده که چندین توکن در هفته گذشته شاهد افزایش بیش از ۲۰ درصدی بودند، توکن‌های مرتبط با اتریوم درخشیدند، اما همچنان سهام را از نزدیک دنبال می‌کردند.

تاثیرات ادغام اتریوم بر این ارز دیجیتال

بعد از این اتفاق اتریوم کلاسیک (ETC) با افزایش ۷۶ درصدی مواجه شد. همچنین ارائه دهندگان سهام  لیدو و Rocket Pool به ترتیب ۷۳ و ۴۹ درصد افزایش یافتند.

ETH در طول هفته یک سوم ارزش خود را افزایش داد، اما همبستگی آن با نزدک در سطح بالای ۰.۸۱ باقی مانده است.

این الگو نشان می‌دهد که در حالی که عملکرد بهتر ETH در برابر سایر دارایی‌های دیجیتال احتمالاً با بهبود اصول بنیادی مرتبط است، شرایط کلان همچنان روندهای گسترده‌تر را هدایت می‌کند.

یکی از دلایلی که باعث افزایش ETH در ادغام می شود، کاهش انتشار آن است که پس از حرکت به سمت اثبات سهام رخ می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *