ارز دیجیتال

پیش بینی و تحلیل قیمت کاردانو در اردیبهشت ۱۴۰۲؛ امیدواری تحلیلگران به این رمزارز

به گزارش دیلی اکسچنج؛ با توجه به عدم قطعیت شکل گرفته در روند قیمتی کاردانو (ADA)، قیمت این ارز دیجیتال در حال واکنش نشان دادن به دو سطح تکنیکالی است.

این دو سطح شامل یک خط روند نزولی و یک ناحیه حمایتی در قیمت ۰.۳۷۷ دلار می‌باشد. نزدیک شدن این دو سطح به یکدیگر، قیمت ADA را به صورت تدریجی فشرده می‌کنند که می‌تواند نشان‌دهنده شکل‌گیری یک الگوی مثلث نزولی باشد.

در واکنش به این الگو، احتمالاً قیمت کاردانو با از دست دادن ناحیه حمایتی خود، به روند نزولی فعلی خود ادامه خواهد داد.

در زمان نگارش این خبر، کاردانو با قیمت ۰.۳۸ دلار معامله می‌شود. برگشت قیمت از پشتیبانی ۰.۳۷۷ دلار نشان می‌دهد که احتمالاً این ارز در داخل الگوی مثلث خود به فشردگی قیمتی خود ادامه دهد.

اگر فشار عرضه همچنان ادامه یابد، قیمت ADA به احتمال زیاد در هفته آینده حمایت ۰.۳۷۷ دلاری را از دست خواهد داد. بسته شدن کندل روزانه زیر حمایت ۰.۳۷۷ باعث شکل گرفتن سطح مقاومت جدیدی خواهد شد.

شکست کف حمایتی و از دست دادن آن می‌تواند منجر به کاهش ۲۴% قیمت کاردانو و رسیدن قیمت تا حمایت ۰.۲۸۵ دلار و سطح ۷۸.۶% فیبوناچی اصلاحی شود.

در مقابل، اگر قیمت بتواند خط روند نزولی خود را شکست دهد و بالاتر از این خط روند تثبیت شود، می‌تواند روند نزولی را تضعیف و موجب شکل‌گیری چرخه بهبود جدیدی برای این ارز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *