اخبار اقتصادی

سیگنال سهام های پرسود؛ در بورس امروز ۲ آبان ۱۴۰۱ چه سهام هایی بخریم؟

به گزارش دیلی اکسچنج؛ با توجه به آغاز منفی بورس دیروز در اولین روز آبان ۱۴۰۱ معامله گران به دنبال سهام های پرسود امروز برای خرید و فروش هستند.

در روز اول آبان ۱۴۰۱، نمادهای «فارس»، «فولاد» و «کگل» بیشترین تأثیر را در افت شاخص کل بورس و نمادهای «حکشتی»، «شیراز» و «خودرو» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در معاملات روز یکشنبه یکم آبان ماه، شاخص کل بورس پایتخت نسبت به روز کاری قبل ۹ هزار و ۲۸۰ واحد ریزش کرد و به رقم یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۶۷۹ واحد رسید. آخرین بار در اسفند ۱۴۰۰، شاخص در این محدوده قرار داشت.

شاخص هم وزن بورس با افت هزار و ۱۰۵ واحدی در سطح ۳۷۷ هزار و ۸۸۹ واحدی ایستاد. همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) ۶۸ واحد پائین آمد و در سطح ۱۷ هزار و ۷۸۶ واحد قرار گرفت.

در معاملات روز یکشنبه بیشترین خروج پول حقیقی به سهام شپنا (شرکت پالایش نفت اصفهان) اختصاص داشت که ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی آن ۳۰ میلیارد تومان بود.

پس از شپنا، نمادهای حفارس (شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس) و ونوین (بانک اقتصاد نوین) بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس فولاد صدرنشین است و خگستر و شپنا در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز نمادهای دی، کمرجان و آریا پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *