ارز دیجیتال

ریپل هفتمین رمزارز جهان شد؛ تحلیل و پیش بینی قیمت این رمزارز در آخرین هفته آبان ۱۴۰۱

به گزارش دیلی اکسچنج؛ رمزارز XRP، متعلق به شبکه ریپل در حال حاضر در رتبه هفتم رمزارزها در وبسایت  coinmarketcap قرار گرفته است.

مدیرعامل این شبکه، امیدواری خود به آینده روشن بازار رمزارز پس از بحران صرافی FTX را اعلام کرده است. از طرفی به دنبال برنامه جدید ریپل در آفریقا، احتمال افزایش تقاضا برای آن نیز وجود دارد.

ریپل در ابتدای هفته جاری، خبر گسترش راه‌حل‌ نقدینگی بر اساس تقاضا (OLD) در آفریقا را اعلام کرد.  این شرکت ازسال ۹۹ تاکنون، برنامه‌ داشته است تا با توسعه راه‌حل نقدینگی بر اساس تقاضای خود، خدمات خود را به  کریدورهای  خارجی گسترش دهد.

 با این راه‌حل، امکان وام دهی با استفاده از ارز دیجیتال XRP برای کاربران فعال می‌شود.

ریپل اعلام کرده است که همکاری‌اش با شرکت MFSAfrica، زمینه بهبود پرداخت‌های دیجیتالی در سطح قاره را تسریع می‌بخشد. راه‌حل OLD راهی برای کنار‌ زدن محدودیت‌های جابجایی پول میان کشورهاست.

قیمت رمزارز XRP نیز در هفته‌های اخیر و در شرایط غیرقابل پیش‌بینی بازار رمزارز، تحت تاثیر بحران صرافی FTX  قرار گرفته است. به طوری که قیمت آن از ۰.۵۰ دلار در ۵ نوامبر سال جاری به ۰.۳۲ دلار در ۱۴ نوامبر سقوط کرده است. 

تحلیل‌ها اما نشان‌می‌دهند که گاو‌های بازار رمزارز به دنبال نگهداری سطح حمایت ۰.۳۵ دلار برای XRP هستند. ارزش  بازاری این رمزارز در حال حاضر بیش از ۱۹ میلیارد دلار است و با قیمت حدودی ۰.۳۸ دلار در بازار معامله می‌شود.

گفتنی است، در صورت از دست رفتن سطح حمایت ۰.۳۵ دلار، قیمت می‌تواند دوباره به سمت سطح ۰.۳۲۵ دلار بازگردد. در سمت دیگر نیز، مقاومت اصلی این رمزارز سطح ۰.۳۹ دلار است که در صورت عبور قوی از این مقاومت، قیمت می‌تواند به سمت سطح ۰.۴۱ و سپس ۰.۴۴ دلار صعود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *