ارز دیجیتال

توکن های هواداری جام جهانی ۲۰۲۲ چه ارزهایی هستند؟

به گزارش دیلی اکسچنج؛ توکن‌های هواداری (فن‌توکن‌ها) دسته‌ای از ارز‌های دیجیتال هستند که اکثرا توسط طرفداران تیم‌های ورزشی خریداری می‌شوند.

توکن‌های هواداری که در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارند، احتمالا در بازه یک ماهه مسابقات، حجم معاملات قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهند. این توکن‌ها همانند دیگر ارز‌های دیجیتال در بسیاری از صرافی‌های رمزارز معامله‌ می‌شوند.

توکن هواداری تیم ملی اسپانیا که با نماد SNFT در بازار رمزارز‌ها حضور دارد و پرطرفدار‌ترین توکن هواداری در میان دیگر تیم‌های ملی حاضر در مسابقات جام جهانی است.

در طی روز‌های اخیر نوسانات زیادی را تجربه کرده است. این توکن در زمان نگارش این گزارش با قیمت ۰.۴۳ دلار در بازار معامله می‌شود.

برزیل نیز که پر افتخار‌ترین تیم ملی جهان در رقابت‌های جام جهانی بوده است تا‌کنون در سال‌های ۱۹۵۸، ۱۹۶۲، ۱۹۷۰، ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ توانسته جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد. این توکن با نماد BFT در بازار رمزارز‌ها حضور دارد.

یکی دیگر از توکن‌های متعلق به تیم‌های ملی حاضر در رقابت‌ جام جهانی قطر، توکن طرفداری تیم ملی پرتغال با نماد POR است که ۱۳۰ درصد رشد را تجربه کرده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *