ارز دیجیتال

تحلیل قیمت ارز دیجیتال ریپل ۷ اذر ۱۴۰۱؛ آیا پامپ ریپل ادامه دارد؟

به گزارش دیلی اکسچنج؛ تحلیل قیمت ریپل امروز ۷ آذر ۱۴۰۱، نشان می دهد که این رمزارز در هفته ای که گذشت، پامپ چشمگیری را تجربه کرده است.

چارت ریپل الگویی تشکیل داد که، در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷، پیش از رشد شدید قیمت ریپل و ثبت اوج تاریخی در سطح ۳.۸۴ دلار شکل گرفته بود.

تاکنون، تاثیر خروج از الگو، بر اثر سقوط FTX ضربه خورده است، تا حدی که حتی بیت کوین به پایین‌تر از سطح قیمت ۱۶۰۰۰ دلار، که از ابتدای ۲۰۲۰ تاکنون دیده نشده بود، رسیده است.

از هفته‌ی گذشته تاکنون، رمز ارز پلتفرم ریپل با همین نام، نزدیک به ۱۷ درصد رشد قیمت را به ثبت رسانده است. در روز جمعه ۲۵ نوامبر، این توکن، از سطح قیمت ۰.۳۵۶۸ دلار به سطح قیمت ۰.۴۱۶۳ دلار دست یافت.

در لحظه نگارش این خبر، ریپل در سطح قیمتی کمی پایین‌تر از سطح دیده شده در روز جمعه معامله می‌شود. با توجه به داده‌های سایت CoinGecko، ریپل با افتی ۰.۶ درصدی در شبانه روز گذشته، در سطح قیمت ۰.۴۰۸۱ دلار قرار دارد.

ردیاب بلاکچین Whale Alert گزارش کرد که طی ۵ ساعت گذشته، حدود ۳۳۸ میلیون ریپل توسط کیف پول‌های ناشناس، طی دو تراکنش انتقال یافته‌اند.

در مجموع، طی شبانه روز گذشته، بازار ریکاوری بسیار کم رنگی از خود نشان داده است و برخی از رمز ارزها مانند طلای دیجیتال، افت داشته‌اند. 

بیت کوین با ۰.۳ درصد افت در ۲۴ ساعت گذشته، در سطح قیمت ۱۶۵۶۶ دلار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *