اخبار اقتصادی

قیمت پراید مرز ۲۰۰ میلیون را شکست؛ رالی عجیب بازار خودرو در آذر ۱۴۰۱

به گزارش دیلی اکسچنج؛ بازار خودرو در روزهای گذشته از هفته سوم آذر ۱۴۰۱ دچار رالی عجیبی شده به طوری که قیمت پراید مرز ۲۰۰ میلیون را شکسته است.

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از خیز قیمت‌ها در این بازار در دومین روز هفته حکایت دارد به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۳۱ سال ۱۳۹۹ آن از ۲۰۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۶ میلیون تومان رسیده‌است.

همچنین مدل ۱۵۱ سال ۱۳۹۹ آن نیز از ۱۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۲ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت به ترتیب ۲ و ۳ میلیون تومان گران شدند و ۱۹۲ و ۲۰۲ میلیون تومان قیمت خوردند.

در میان خودروهای تیبا نیز تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۲۵ میلیون تومان رسیده‌است.

مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده‌است و ۲۱۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۳۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۴۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای ساینا نیز در این مدت ازافزایش قیمت‌ها در امان نبوده‌است به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۳۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۳۸ میلیون تومان رسیده‌است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *