اخبار اقتصادی

مقایسه خودروهای وارداتی؛ کدام خودرو های چینی در بازار ارزش خرید دارند؟

به گزارش دیلی اکسچنج؛ یی از مواردی که معامله گران بازار خودرو و نظر قرار می دهند ارزش خرید خودرو های وارداتی و قیمت آنهاست که بین این خودرو ها، خودروهای چینی از محبوبیت زیادی در بازار این روزها برخوردارند.

در ابتدای ورود خودرو‌های چینی تقریبا تمامی افراد نسبت به خرید این خودرو‌های گمنام مقاومت از خود نشان می‌دادند، اما پس از مدت کوتاهی همزمان با افزایش خدمات، تنوع محصولات و شرایط بسیار خوب فروش، خودرو‌های چینی نیز توانستند اعتماد مشتریان داخلی را جلب کرده و به بازار خوبی دست پیدا کنند.

در میان تمامی خودرو‌های چینی موجود در بازار کشور خوب و بد‌های زیادی وجود دارد که تشخیص آن‌ها کمی سخت به نظر می‌رسد. در این مقاله قصد داریم تا با معرفی برخی از خودرو‌های چینی موجود در بازار کشور شما را در انتخاب و خرید این خودرو‌ها یاری نماید.

در سال‌های گذشته شرکت بهمن به عنوان نماینده رسمی برند بسترن، مدل‌های B۵۰ و B۵۰F را به بازار کشورمان عرضه کرد. پس از توقف تولید مدل‌های نام برده شرکت بهمن بسترن B۳۰ را جایگزین آن‌ها کرد تا شاید بتواند نسبت به گذشته فروش بهتری را تجربه کند که در این امر موفق نیز بوده است.

خودرو دیگر آریزو ۵ توربو است. یک سدان جمع و جور از سرزمین چین است که نمونه اولیه آن از سال ۱۳۹۵ در بازار کشورمان حضور داشته است. پس از استقبال‌های فراوان از این سدان محبوب، شرکت مدیران خودرو در سال ۱۳۹۶ نمونه ارتقا یافته این خودرو را به بازار داخلی عرضه نمود.

هاوال H۲ نام یکی دیگر از خودرو‌های شاسی‌بلند کمپانی گریت وال چین است که سابقه حضور در بیش از ۳۰ کشور جهان را در کارنامه خود دارد.

شرکت سایپا به عنوان نماینده رسمی برند چانگان در ایران از سال ۱۳۹۴ تاکنون چانگان CS۳۵ را راهی بازار بازار داخلی کرده است. CS۳۵ که اولین کراس اوور شرکت چانگان محسوب می‌شود، هم اکنون در رنج قیمتی خود یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کراس اوور‌های بازار داخلی است.

با توجه به توضیحات مختصر درباره خودرو های چینی و پرفروش ترین آنها می توانید به مقایسه مشخصات این خودرو ها بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *