ارز

قیمت دلار بازار خودرو را تکان داد؛ سد مقاوت قیمت خودرو در مقابل نرخ دلار شکسته شد

به گزارش دیلی اکسچنج؛ ثبات قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورد که امروز شاهد تداوم نوسان اندک نرخ دلار در بازار بوده ایم؛ به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به ثبات امروز می توان گفت سد مقاومتی بازار خودرو در برابر بی توجهی به نرخ دلار شکسته شد.

افزایش قیمت خودرو در هفته سپری شده در حالی ثبت شد که این هفته نرخ دلار نوسان چندانی در بازار نداشت؛ با این حال بازار خودرو شکل افزایشی به خود گرفت.

نرخ دلار از ماه گذشه ۱۴۰۱ تاکنون قیمت دلار نوسان اندک داشت، با این حال طی این مدت قیمت خودرو به دفعات افزایش یافت و ثبات قیمت دلار هم نتوانست تاثیری در بازار خودرو داشته باشد.

اما امروز و به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تداوم پی‌در‌پی روند قیمت دلار در بازار بالاخره شاهد ترمز قیمت خودرو در بازار بودیم. ترمز قیمت خودرو امروز در حالی کشیده شد که روز گذشته بیشتر خودروهای پرطرفدار داخلی با رشد قیمت راهی بازار شده بودند.

اما این تغییر قیمت‌ها همچنان بر خرید و فروش خودروهای صفر بی اثر بوده، بطوریکه به گفته فعالان بازار خودرو خریداران به ندرت وارد بازار می شوند و بیشترین تقاضا برای خرید و فروش خودروهای کارکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *