ارز دیجیتال

پیشروی قیمت شیبا اینو در بازار منفی؛ افزایش چشمگیر هولدرهای این رمزارز

به گزارش دیلی اکسچنج؛ با وجود بازار قرمز و سراسر منفی ارز دیجیتال هنوز توکن هایی مانند شیبا اینو در حای پیشروی قیمتی مثبت هستند و هولدر های آن روز به روز در حال افزایش اند.

حساب توییتر Shibaburned در گزارشی نوشت که تا روز ۱۳ نوامبر، رشد ۲۴ ساعته‌ی تعداد هولدرهای شیبا، مجموعا به ۸۰۰۰ رسیده است. اکنون، مجموع تعداد هولدرها حدود ۱.۲ میلیون آدرس است.

اگر بخواهیم مقایسه کنیم، در روز ۱۱ نوامبر، افزایش ۴۸۰۰ هولدر طی ۲۴ ساعت به ثبت رسید.

نرخ توکن سوزی شیبا طی ۲۴ ساعت گذشته، از طریق انتقال حدود ۲۳ میلیون میم کوین به کیف پول‌های غیرقابل استفاده طی تنها یک تراکنش، ۱۰۶۴ درصد رشد داشته است.

هرچند، توکن سوزی هفتگی در هفته‌ی اخیر، وضعیت مطلوبی نداشته است؛ چرا که تنها حدود ۹۹ میلیون کوین، از بین رفته‌اند.

در حال حاضر، با توجه به داده‌های ارائه شده توسط سایت CoinGecko، شیبا با افتی ۰.۸ درصدی در شبانه روز گذشته، در سطح قیمت ۰.۰۰۰۰۰۹۰ دلار معامله می‌شود. طی هفته گذشته، قیمت این کوین نزدیک به ۲۴ درصد افت داشته است و به سطح ۰.۰۰۰۰۰۷۹ دلار، که در سال جاری دیده شده بود، نزدیک‌تر شده است.

در حالی که قیمت رمز ارزها در بازار، پس از اعلام ورشکستگی صرافی FTX در روز جمعه، در حال مواجهه با افت شدیدی بوده‌اند، دو نهنگ ناشناس، حدود ۱ تریلیارد و ۱۲۱ میلیارد شیبا را، به ترتیب به صرافی‌های Coinbase و OKX انتقال داده و فروخته‌اند. این دو تراکنش، در مجموع نزدیک به ۱۱ میلیون دلار ارزش داشتند.

زوم ارزی عزیز شما می توانید در صفحه قیمت شیبا، در پایگاه خبری زوم ارز قیمت لحظه ای شیبا را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *